Forum Naruto
PBF w świecie Naruto
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klany

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto Strona Główna -> Klany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
itachi
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 4998
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:34, 29 Lip 2007    Temat postu: Klany

Klan Uchiha.
Specjale Klanowe: Kontrola żywiołu Katon lv1
Techniki:
Sharingan: 20 PU poziom 1, 50 PU poziom drugi.
poziom pierwszy: Działa jak umiejętność przewidywania ruchów. Kopiuje tylko techniki do Rangi C. Zabiera 10 Chakry dla aktywacji i dodatkowe 4 chakry na post.
poziom Drugi: Działa jak umiejętność przewidywania ruchów. Kopiuje każdą technikę do Rangi A. Pozwala na rzucanie Genjutsu za pomocą samego kontaktu wzrokowego kosztujące 40 chakry. Pozwala również na odbijanie genjutsu przeciwnika za 30 chakry. Po opanowaniu tego poziomu traci się możliwość korzystania z poziomu 1. Koszt aktywacji wynosi 30 chakry, oraz co każdy post traci się 12 chakry.
Mangekyou Sharingan jest chwilowo nieosiągalny.

Sharingan Soufuusha Sannotachi : 30 PU. Władanie Kunajami i Shurikenami. Podstawowa kontrola Chakry. 30 chakry.
Wymagania wstepne: Aktywowany Sharingan, 3 shurikeny.
Opis: Uchiha tworzy nici z chakry, po czym przywiązuje po jednej do 3 shurikenów. Wtedy rzuca nimi w przeciwnika, obwiązując go tymi nićmi. Technika nie zadaje obrażeń, lecz przeciwik jest obezwładniony. Daje 100% szanse na trafienie techniką Ryuuka No Jutsu.



KLAN IKAZUCHI
Specjalnosci klanowe kontrola zywiołu raiton poziom 1
Techniki:
Rasen Rai Na Yaiba: 30 Pu czakra:40 atak-10 na jeden kunaj
Wymagania:Władanie kunajami // zywioł raikon lvl 2 // podstawowa nad czakrą
Opis techniki:wytwarza kilka elektrycznych kunai/mieczy i uderza w przeciwnika z kazdej strony. Po trafieniu przeciwnik zaostaje zparaliżowany

Rai no Taiba Pu 40 czakra; 70 atak:35
Wymagania:kontrola Zywiołu raiton lvl 3 // zaawansowana kontrola nad czakra // umiejetnosc zgromadzenie czakry na dloniach
Opis:technika polegająca na zycianiu elektrycznymi kulami podobnymi do chidori, ilosc kul zależy od ilosci czakry kule sa wystrzeliwane pod dwójnie z obu rąk

Hekireki no manka Pu 30 czakra-50 atak-0
Wymagania:podstawowa kontrola nad czakrą // kontrola żywiołu raiton lvl 2 //
Opis:Technika potrzebuje kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem. Gdy rpzeciwnik spojrzy w oczy używającego to zoastaje sparaliżowany na kilka sekund

Raikon bunshin no jutsu Pu 10 czakra:20
Wymagania: podstawowa kontrola nad czakrą // kontrola zywiołu raiton lvl 1
Opis:utworzenie klonu. gdy rpzeciwnik go zaatakuje to zaostaje porażony

Raikon no tate Pu 20 czakra :40 Atak-0
Wymagania:zaawanasowana kontrola nad czakrą // kontrola Zywiołu raiton lvl 2
Opis:technika polegajaąca nad zrobieniem elektrycznej tarczy przed soba
Gdy przeciwnik atakuje zostaje porazony i odzucony. jest to technika obronna

Raikon no Tekase Pu 10 czakra-20 atak-0
Wymagania:podstawowa kontrola nad czakra// Kontrola Zywiołu raiton lvl 1
Opis: uzycie tej techniki powoduje zawiazanie sie elektrycznego pasa na rekach przeciwnika. Tylko wielką siłą mozna to rozerwać.

Tentau Raijin Pu 70 czakra- cała atak-smierleny
Wymagania: kontrola zywiołu raiton lvl 5 // mistrzowska kontrola nad czakrą//
Opis:Jedna z zakazanych i niepoznanych technik Mowi sie o niej bóg piorunów. technika działa tylko wtedy gdy jest pochmurne niebo, uzywający traci cała czakre na zebranie całej energi z niebios. Wynikiem tego jest grad piorunów którego zaden shinobi by nie przeżył.


KlAN haYASHI
Techniki:

Ki Fungeki PU 60 czakra -200 atak - smiertelny
Wymagania:Mistrzowska kontrola nad czakrą // kontrola zywiołu mokuton lvl 5
Opis:Wogół przeciwnika wyrasta wiele drzew , z których wylatuja wybuchowe kunaje. wybuch niszczy wszytko w promieniu 1 km. jest to technika smierlena i zakazana uzywający w wielku wypadnkach uzywajacy równiez umiera.

Shibu Ame pu 20 czakra-65 atak-5 na jedno tafienie
Wymagania: zaawansowana kontrol nad czakrą // kontrola żywiołu mokuton lvl 2
Opis: Na przeciwnika spadaja ostre gałęzie . prosta technika lecz wymagajac duzych ilosci czakry

Etai no tate pu 10 czakra-50 Atak-0
Wymagania: zaawansowana kontrola nad czakrą // kontola zywiołu drewno lvl 1
Opis: prosta technika sluzoaca do obrony. gdy rpzeciwnik atakuje przed nim powstaje sciana z drewna. Gdy przeciwni dotknie sciany czakra zoastaje mu zabrana poprzez drewno.

Yabun no ki pu 35 czakra-70 atak- wyczerpuje rpzeciwnika
Wymagania:Umiejętnosc utworzenia genjutsu // zaawansowana kontrola nad czakrą// kontrola zywiołu mokuton lvl 3
Opis: technika genjutsu Przeciwnikowi wydaje sie ze walczy z wieloma drzewami . Po zkaonczeniu tehcniki przeciwnik staje sie wyczerpany.

Makuzai no Yaiba pu 10 czkra -30 Atak-0
Wymagania: podstawowa kontrola nad czakrą// kontrola zywiołu mokuton lvl 1
Opis: technika stwarza drewniany miecz ostry lecz łamliwy z mieczem łaczy sie jeszcze jedna technika.

Makuzai no ame pu 10 Czakra-70 Atak-~~ 30
Wymagania: miecz drewniany // podstawowa kontrola nad czakrą// kontrola zywiołu mokuton lvl 2
Opis: tecnika zwiazana z drewnianym mieczem. uzytkownik wyrzyca miecz w strone przeciwnika po cyzm wykonuje pieczęci a miecz rozpada sie na 1 milion malutkich i ostrych kawałków.

Ikaru no ki pu 50 czakra- cała atak-smiertelny
Wymagania; mistrzowska kontrola nad czakra // umiejetnosc zgromadzenie czakry na dłoniach // kontrola zywiołu mokuton pozniom 4
Opis:technika potezna nieznana zakazana . polega na sciagniecia całej czakry z osób przebywajacych blisko drzew lasów kwiatów krzaków . energia zgromadza sie na czubka palca uzywającego . uzywajacy dotyka przeciwnika palcem czkra rorywa przeciwnika na kawałki a urzywajacy traci reke. technika jest nie znana przez nikogo jedyny kto ja uzywał juz nie zyje zginoł podczas uzywania tej techniki.

Klan Hyuuga
Techniki:
Byakugan
Wymagania: Brak
Opis: Możliwość aktywacji Byakuganu. Używana jest praktycznie tylko jako warunek wstępny do technik klanowych.

Jyuuken Pu-10 atak- 5 czakra-5
Wymagania: Zaawansoiwana kontrola chakry, Szkolenie Bitewne,
Opis: Za pomocą tej techniki członek klanu potrafi zadawać obrażenia w organy przeciwnika. Obrażenia te nie mogą być redukowane przez obrone.
Wcześniejsza Aktywacja Byakugana zabiera również chakrę przeciwnikowi.

Hakkeshou Kaiten Pu- 23 atak-5 czakra-30
Wymagania: Zaawansowana kontrola Chakry, Szkolenie Bitewne.
Opis: Członek klanu wypuszcza ze swoich Tenketsu Chakrę, po czym zaczyna się kręcić, tworząc wokół siebie barierę praktycznie nie do przebicia. Bariera blokuje każdy atak, oraz przeciwnik który w nią uderzy otrzymuje niewielkie obrażenia.

Hakke Rokujuuyonshou Pu-35 Czakra-60 atak-50
Wymagania: Zaawanswoana kontrola Chakry, Szkolenie Bitewne, 3 lv Jyuuken'a.
Wymagania wstępne: Byakugan
Opis: Członek klanu wykonuje 64 uderzenia w punkty tenketsu przeciwnika, zadając mu dośc spore obrażenia jak również chakrę.

Hakke HyakunijuuhachishouPu-50 Czakra 85 atak-75
Wymagania: Mistrzowska Kontrola Chakry, Szkolenie bitewne, 2lv Hakke Rokujuuyonshou
Wymagania wstępne: Byakugan
Opis: Ulepszona wersja Hakke Rokujuuyonshou. Zabiera większe obrażenia i więcej chakry, blokując 128 pkt tenketsu.

Hakke KuushouPu-25 Czakra-20 atak -10
Wymagania: Zaawansowana kontrola Chakry.
Opis: Członek klanu skoncentruje chakrę w dłoni, po czym zamachnie nią w stronę przeciwnika wysyłając niewidzalną falę Chakry, która zwiększy odległość między nim a przeciwnikiem. Technika zadaje również małe obrażenia przeciwnikowi.

KLAN KAGUYA
Techniki
Shikotsu Myaku Pu -10
Wymagania : Zaawansowana kontrola Chakry, Szkolenie Bitewne lv.2
Opis: Podstawowa umiejętnośc klanu. Pozwala na używaniu własnych kości w różnym celu. Z tą umiejętnością można kości łamać, przedłużać. Rany z takowych działan powstałe szybko się goją. Technika wraz ze stopniem zaawansowania daje:
lv 1 -Wyciąganie kości z ciała oraz błyskawiczną odbudową. czakra 20
lv 2 -Wydłużanie kości podczas wyciągania, tworząc w ten sposób broń. czakra-20
lv 3 -formowanie kości w różne, nienaturalne kształty. czakra -30
lv 4 -dodaniu do kości innych substancji znajdujących się w ciele podwyższając obrone. czakra-40
lv 5 -Wysyłaniu kości z ciała do innego.czakra-50

Hassendan pu-15 czakra-30 atak-~~20
Wymagania: Shikotsu Myaku lv 1
Opis: Przedstawiciel klany wystrzeliwuje ze swoich palców pociski z kości paliczkowych.

Teshi Sendan pu 20 czakra-45 atak-~~40
Wymagania: Hassendan lv 3
Opis: Ulepszona wersja Hassendana. Użytkownik wystrzeliwuje kości paliczkowe z obu dłoni.

Hone no Tate pu-30 czakra-40 atak-0
Wymagania: Shikotsu Myaku lv 2
Opis: Członek klanu wzmacnia swoje kości w jednym z ramion, tworząc pod skórą płyty z kości. Atak przyjęty na opancerzone ramie przecina tylko skórę, i nie zadaje zbyd poważnych obrażeń.

Hone no Yoroi pu-40 czakra-60 atak-0
Wymagania: Hone no Tate, Mistrzowska kontrola Chakry.
Opis: Członek klanu Tworzy pod skórą w całym ciele płyty z twardych kości, stając się praktycznie niezniszczalnym.

Yanagi no Mai pu-20 czakra-50 atak- 5x2 + siła postaci
Wymagania: Shukotsu Myaku lv 1
Opis: Klanowicz wysuwa ze swoich dłoni kościane kolce, którymi może dowolnie walczyć.

Tsubaki No Mai pu-20 czakra-35 siła 10+ siła postaci
Wymagania: Shukotsu Myaku lv 2
Opis: Klanowicz wyciąga z barku kość, którą walczy niczym mieczem.

Karamatsu no Mai Pu 30 czakra-65 atak-5
Wymagania: Shukotsu Myaku lv 2, Yanagi no Mai lv 2.
Opis: Przedstawiciel klanu wysuwa ze swojego ciała kości, tworząc efekt jeża. Przeciwnik który się zbliży zostaje zraniony. Najbardziej efektywne podczas walki z kimś używającym Taijutsu.

Tessenka no Mai Pu-40 czakra-80 atak 20+ siła postaci
Wymagania: Shukotsu Myaku lv 2.
Opis: Przedstawiciel klanu wyciąga swój własny kręgosłup, tworząc długi i bardzo giętki miecz, którym może atakować, bądź obezwładnić przeciwnika.

Sawarabi no Mai Pu -60 Czakra-110 atak-90
Wymagania: Shukotsu Myaku lv 3, Szkolenie Bitewne lv 3, Mistrzowska kontrola Chakry.
Opis: Członek klanu kładzie ręce na ziemi, po czym zaczynają z niej wyrastać ogromne kościane kolce. Klanowicz może dowolnie się z nimi scalić i atakować z każdego z nich.

Hana Pu- 40 Czakra-50 atak-30
Wymagania: Shukotsu Myaku lv 3, Szkolenie Bitewne lv 3.
Opis: Członek klanu przeistacza swoją rękę w kościane wiertło, które przebije każdą tarcze.

KLAN HIARASHI
Umiejętność klanowa:
Kontrola nad chakrą żywiołu hyouton5pu
Wymagania: Podstawowa kontrola nad chakrą.
Opis: Pozwala na władzę na żywiołem lodu -Houtonem. Dla członkom klanu nauka tej umiejętności jest bardzo prosta.

Techniki
Sensatsu SuishouPu-10 Atak-7 Czakra-20
Wymagania: kontrola nad chakrą żywiołu hyouton.
Opis: Użytkownik tworzy z kałuży lodowe igły, które może wysłać na przeciwnika. Do wykonania techniki wystarczy tylko
pieczęć za pomocą jednej ręki.

Aisu Bunshin No JutsuPu-15 Atak-10 Czakra-10
Wymagania: Kontrola nad chakrą żywiołu hyouton.
Opis: Tworzy lodowego klona z kałuży. Klon potrafi walczyć lecz by utrzymać go w "żywej formie" należy cały czas
trzymać pieczęć i nie tracić koncentracji. Lód z którego jest stworzony nie jest zbyt twardy i broń wbija się w niego
jak w skórę. Po kilku ciosach klon sam zamienia się w kupkę skruszonego lodu.

Aisu no Tate Pu-15 Atak-0 Czakra-30
Wymagania: Kontrola nad chakrą żywiołu hyouton lv 2
Opis: Użytkownik kładzie jedną dłoń na kałuży, a drugą formuje pieczęć. Wtedy kałuża zamraża i tworzy lodową tarczę przed
używającym. Tarcza jest bardzo twarda i potrafi zablokować naprawdę silne ciosy.

Aisu No Yaiba Pu-25 Atak-15 Czakra-35
Wymagania:Zaawansowana kontrola nad chakrą, Kontrola nad chakrą żywiołu hyouton lv 2
Opis: Użytkownik dotyka jedną ręką kałuży, a drugą formuje pieczęć. Po chwili woda zamarza i przybiera postać miecza. Po
zadaniu ciosu takowym miejsce w które uderzył zostaje lekko pokryte lodem, skracając miecz.

Makyou Hyoushou Pu- 40 Atak-zalezy od uzywającego Czakra-100
Wymagania: Mistrzowska kontrola nad Chakrą, Kontrola żywiołu houton lv 3
Opis: Użytkownik wykonuje specjalną pieczęc, po czym kałuże zaczynają formować lodowe lustra, które otaczają przeciwnika.
Użytkownik może wejść w jedno z luster, po czym na reszcie pojawi się jego odbicie. Każdy atak dystansowy z lustra
zostanie "skopiowany" przez inne odbicia i przeciwnik otrzyma kilka ciosów na raz. Użytkownik może przeskakiwać z jednego
lustra na drugie. Lustra jest bardzo trudno zbić.

KLAN NARA
Umiejętność Klanowa:
Kage Shihai Pu -7
Wymagania: Podstawowa kontrola nad chakrą.
Opis: Umiejętność, która pozwala na manipulacje cieniem. Poprzez ćwiczenie jej, zwiększamy kontrole nad cieniem,
zmniejszamy koszt chakry na utrzymywanie Jutsu z cieniem oraz ogólnie zwiększamy zasięg.

Techniki:
Kage Mane No Jutsu Pu:20 chakra: 15 /10-(Kage Shihai level*1) chakry na ture
Wymagania: Kage Shihai lv 1
Opis: Pozwala na wydłużenie cienia członka klanu i połączeniu go z cieniem oponenta. W ten sposób oboje
nie mogą się ruszyć z miejsca, a oponent robi wszystkie gesty, jakie robi użytkownik Jutsu.

Kage Kubi Shibari No Jutsu Pu:30 chakra: 15 na dłoń/10-(Kage Shihai level*1) chakry na turę na jedną dłoń.
Wymagania: Kage Shihai lv 2
Wymagania Wstępne: Przeciwnik złapany przez Kage Mane
Opis: Potrafi zmienić cień w dłonie, które mogą się poruszać po ciele ofiary złapanej przez Kage Mane. Dłonie mogą
zostać wykorzystane do lepszego przytrzymywania przeciwnika, bądź też do jego uduszenia.

Kage Nui Pu: 40 Chakra: 25 na każde 5 "nici" Siła Jutsu: 5*lv na "nić"
Wymagania: Kage Shihai lv 3
Opis: Użytkownik najpierw wysyła swój cień w stronę oponenta, jakby wykonywał Kage Mane. W odpowiednim momencie
zmienia pieczęć, przez co cień odrywa się od ziemi w postaci cienkich "nici", którymi to może przedziurawić
oponenta.

Kage Nousatsu PU: 40 Chakra: 35
Wymagania: Kage Shihai lv 4
Opis: Pozwala nasycić broń chakrą "żywiołu" cienia. Taka broń rzucona w cień innej osoby zatrzymuje oponenta.
Dopóki broń jest wbita w cień, właściciel ów cienia nie może zmienić swojej pozycji, jakby został przyklejony
do ziemi. Nadal jednak może używać rąk.

Kage Doriru Pu: 50 Chakra: 70 Siła Jutsu: 40
Wymagania: Kage Shihai lv 5
Opis: Użytkownik używa Kage Nui, tworząc sporą ilość igieł. Te natomiast zaczynając wirować wokół siebie tworząc
efekt sporego wiertła, które ma za zadanie przewiercić przeciwnika. Jutsu jest dosyć powolne, ale za to
bardzo skuteczne.

KLAN INUZUKA
Umiejętność klanowa:
Tresura Pu: 10 na lv 1, 15 na lv 2 i 30 na lv 3
Opis: Pozwala na większą kontrolę nad psem. Bez chociażby 1 poziomu tej umiejętnośc nie można wykonywać Jutsu związanych
z pieskiem.
lv 1: Pozwala na używanie Jutsu wraz z psem, pies się często słucha, choć też czasem robi, co mu się chce
lv 2: Pozwala na ustalanie taktyki z psem, na którą zwierzak może się nie zgodzić. Pies jest pod większą kontrolą.
lv 3: Pies jest niczym przyjaciel. Spełnia prośby swojego pana, lecz również robi to, co słuszne.

Techniki:
Shikyaku no Jutsu PU: 20 chakra: 15
Wymagania: Podstawowa Kontrola nad chakrą.
Opis: Członek klanu przybiera bardziej zwierzęcą formę. Paznokcie zmieniają się w pazury, a kły zwiększają się. W ten sposób
Członek klanu otrzuje dodatkowe 3 szybkości/level jutsu na pewien czas.

Tsuuga PU: 20 chakra: 10 Siła Jutsu: 20
Wymagania: Shikyaku no Jutsu
Opis: Członek klanu, dzięki nabytych cechach przy pomocy Shikyaku no Jutsu, zaczyna kręcić się i zmienia się w pewnego
rodzaju świder. Jest to podstawowa technika taijutsu klanu Inuzuka.


Juujin Bunshin PU: 20 chakra: 20
Wymagania: Shikyaku No Jutsu, Tresura lv 1
Opis: Po uprzednim użyciu na sobie Shikyaku no Jutsu członek klanu może przemiemić swojego psa w swoją kopię. Kopia jest
identyczna do oryginału, lecz przypomnia Kage Bunshin -po jednym silniejszym ciosie przestaje działać. (jednym silniejszym = kilka słabszych xd)


Getsuuga Pu: 40 Chakra: 30 Siła Jutsu: 50
Wymagania: Juujin Bunshin
Opis: Po stworzeniu swojej kopii za pomocy Juujin Bunshin Członek klanu wraz z ów replikacją wykonują Tsuuge. Dzięki podwujnej
dawce techniki powstaje jej silniejsza wersja: Getsuuga.

Funsai Getsuuga Pu: 50 Chakra: 30 Siła Jutsu: 70
Wymagania: Getsuuga
Opis: Członek klanu i jego sobowtór stworzony przy pomocy Juujin Bunshin uderzając przy pomocy Getsuugi przeciwnika z
dwóch, przeciwnych stron (np.: jeden w plecy drugi w klatkę piersiową). Siła takiego uderzenia jest bardzo duża.

Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou Pu: 70 Chakra: 90
Wymagania: Tresura lv 2
Opis: Członek klanu wykonują potężne konbi henge wraz ze swoim psem, przybierając w ten sposób postać
olbrzymiego, białego, dwugłowego psa. W tej postaci ma się 1000 hp i 100 obrony oraz 10 chakry (wytłuamczenie
poniżej) W tej postaci zadaje się obrażenia cięte o sile 50, lecz każde takie uderzenie zabiera 2 chakry.
Gdy chakra Soutou Rou spada do 0, jutsu kończy się. W tej postaci praktycznie nie można unikać szybszych ataków,
więc prawie każde uderzenie trafia.

Garouga Pu: 40 chakra: 3 siła jutsu: 140
Wymgania: Tsuuga lv 2, Getsuuga lv 2
Opis: Gdy w postaci Soutou Rou, można wykonać potężną wersję Tsuugi. Szybkość obrotów jest tak wielka, że ma się
ogólnie problemy z trafieniem tą techniką. Wystarczy jednak być dosyć blisko, a żeby już otrzymać obrażenia.
W połączeniu z Dainamikku Maakingu jutsu jest łatwiejsze w kontroli i łatwiej trafić tą techniką.

Dainamikku Maakingu PU: 15
Wymagania: Tresura lv 3
Opis: tą techniką "zmusza się" psa do sikania. Gdy moczem zakryje przeciwnika, łatwiej jest wtedy jego
lokalizacja przy pomocy zapachu, gdy to używa się Garougi.

KLAN SUNABA
Komentarz: Do wszystkich technik jest potrzebne uprzednie użycie Suna Junbi (Obrócz do jej samej).

Techniki:
Suna Junbi PU: 10 Chakra: 10
Opis: Łączy Chakre użytkownika z piaskiem, pozwalając mu na jego kontrole.

Suna Atakku PU: 15 Chakra: 3
Opis:Pozwala na atakowanie piaskiem. Obrażenia są zależne od kontroli chakry użytkownika.
podstawowa: 5
Zaawansowana: 10
Mistrzowska: 25

Suna no Tate PU: 20 Chakra: 20
Opis: Poprzez kontrole piasku można bardzo szybko podnieść sporą ścianę z niego zrobioną, która skutecznie może
zablokować nadchodzący atak. Jednak w walce z silnym Shinobi'm, przedarcie się pięścią przez ten tarcze podczas
walki ze słabym członkiem klanu jest identyczne jak zamach pięścią w powietrzu. Tarcza ma HP,
równe duch*3 + poziom jutsu*5

Suna no Yoroi PU: 20 Chakra: 30
Opis: Za pomocą chakry i piasku użytkownik tworzy na sobie "Drugą skórę". Ciosy zadawane w osobę z tą zbroją
są słabsze o 75%. Zbroja ma swoje własne punkty wytrzymałości (duch*4). Te wchłaniane 75% obrażeń są przyjmowane na zbroje. (Wytłumaczenie: Klanowiec ma 100 hp, a jego
Zbroja ma 50 hp. Jego przeciwnik uderza go, zadając normlanie 20 obrażeń. Jednak Klanowiec obrywa tylko za 5, a
jego zbroja bierze resztę obrażeń -czyli otrzymuje 15 obrażeń) Zniszczoną zbroje można odbudować dodając do niej
kolejny piach. Koszt naprawy jest wprost proporcjonalny do % wytrzymałości, ile zbroja ma. (kolejne wytłumaczenie:
Zbroja ma te 35/50 Punktów, co stanowi jej 70%. Użytkownik może więc użyć 30% normalnego kosztu tej techniki, aby
ją odbudować do końca. W tym wypadku wystarczy mu 9 chakry, by jego zbroja miała 100% wytrzymałości)

Suna Bunshin PU: 15 Chakra: 20
Opis: Tworzy z piasku klona. Klon ma pewną ilość punktów wytrzymałości zależną od poziomu kontroli chakry użytkownika.
Podstawowa: 30
Zaawansowana: 50
Mistrzowska: 75
Klon zadaje takie obrażenia jak Suna Atakku. Klon ma 0 obrony. Można go również użyć jako Suna no tate, przy czym
nie tracimy jej kosztu technik.

Suna no Rappingu PU: 20 Chakra: 20
Opis: Za pomocą piasku można chwycić przeciwnika. Nie można go złapać za całe ciało, można natomiast złapać go za
noge, ręke, stopę, szyję or something.
UWAGA!: nie można robić wtedy czegoś w rodzaju: "duszę go czy zgniatam mu łeb".

Suna Shigure PU: 30 Chakra: 35
Opis: Podnosi pewną ilość piasku nad przeciwnika. Wtedy piasek spada na niego w postaci deszczu. Jest to znakomita
technika, po której można ładnie zastosować Suna no Rappingu.

Suna Shuriken PU: 30 Chakra: 20 Siła Jutsu: 30
Opis: Wysyła piaskowy dysk. Gdy dysk o coś uderzy, rozszczepia się na kilka mniejszych, zadajacych o połowę mniejsze
obrażenia niż pierwotny.

Sabaku Kyuu PU: 40 Chakra: 50
Opis: Pokrywa całe ciało przeciwnika piachem oraz uciska go, by ten nie mógł się ruszyć. (Jakby ktoś chciał
napisać, że złapanego gostka przyciska z całej pary, robiąc Sabaku Sousou, to się nie uznaje)

Sabaku Taiso PU: 40 Chakra: 40 Siła Jutsu: 30/50 (tłumaczenie poniżej)
Opis: Gdy użytkownik kładzie ręce na ziemi, która jest głównie piachem, wysyła po niej falę uderzeniową.
Fala ta zadaje pewne obrażenia i przewraca osoby, które stoją na terenie, po którym fala się przemieszcza.
Jeżeli osobnik jest pod piaskiem, przez który uderza fala, obrażenia są o wiele mocniejsze.

Sunaarashi no Jutsu PU: 50 Chakra: 65
Opis: Wywołuje na terenie burze piaskowoą. Burza zmniejsza widoczność do minimum. Użytkownik widzi jednak
wsztystko dokładnie. Tym więcej piasku można użyć, tym lepsza i gęstrza jest burza piaskowa. Piasek z burzy
może być normalnie manipulowany przez użytkownika.

Ryuusa Bakuryuu PU: 70 Chakra: 80
Opis: Masowa wersja Sabaku Kyuu. Tworzy ogromną falę piachy, która potrafi przykryć ogromny teren. Wszyscy
pod nim nie mogą się ruszyć. Falą, zanim uderzy, użytkownik może kontrolować jak normalnym piaskiem. Po tej
technice można elegancko użyć Sabaku Taiso by zadawać największe obrażenia.

kLAN BOUFUU
Techniki:
Kaze no Yaiba PU: 10 Chakra: 10 Siła Jutsu:15
Opis: Proste Jutsu. Polega na prostym zamachu ręką bądź palcami w stronę przeciwnika, by ten został uderzony
silny wiatrem, który zadaje obrażenia cięte.

Kaze no Sentou PU: 10 Chakra: 5 Siła Jutsu: 20
Opis: Proste Jutsu. Członek klani Boufuu nasyca swoją pięść żywiołem wiatru. Podczas ciosu, zadaje on nie tylko
obrażenia od zwykłego uderzenia, ale również obrażenia cięte od wiatru.

Kaze no Yoroi PU: 20 Chakra: 20 Siła Jutsu: 3
Ranga D
Koszt chakry: 15, 5 na ture za utrzymanie.
Obrażenia: 5
Opis: Technika przypominająca Kaiten. Wokół użytkownika wiruje silny wiatr, który jest jednak niewidoczny.
Jeżeli ktoś chce zaatakować, waitr blokuje atak, a jak ofiara jest blisko, zadaje mu dodatkowo niewielkie
obrażenia.

Kaze no Engo PU: 15 Chakra: 20
Opis: Członek klanu wysyła przed siebie siilny wiatr. Wiatr nie robi nic, jednak jest zbyt silny, żeby kto
kolwiek mógł mieć otwarte oczy, badź poruszyć się, gdy wieje.

Kamaitachi PU: 25 Chakra: 30 Siła Jutsu: 30
Opis: Członek klanu wysyła potężny wiatr przed siebie. Gdy wiatr uderza we wroga, zmienia się w wir, w którym to
ów wróg się wtedy znajduje, przyjmując na siebie obrażenia cięte.

Kazegaeshi PU: 20 Chakra: 30
Opis: Członek klanu odbija technikę żywiołu Fuuton z powrotem na jej użytkownika. Jeżeli Jutsu jest jednak
zbyt potężne, ta technika je tylko osłabia.

Kazekiri PU: 20 Chakra: 30
Obrażenia: 0 (czytaj dalej)
Opis: Członek klanu za pomocą pewnej techniki wiatru, rozcina na pół technikę żywiołu Fuuton lecącą w jego kierunku.

Kazesanpo PU: 30 Chakra: 15
Opis: Jutsu, które jest kartą rozpoznawczą klanu. Osobnik wyrzuca z siebie wiatr (nie ważne skąd: z pleców, z boku,
spod stóp) który jest strasznie silny. W ten sposób następuje odrzót użytkownika, który w mgnieniu oka
pojawia się w innym miejscu. Przypomina to teleportacje.


Kaze no Daichi PU: 30 Chakra: 20
Opis: Pozwala członkowi klanu chodzić w powietrzu.

Kaze Chuuwa PU: 45 Chakra: 45
Opis: Członek klanu wysyła przed siebie wiatr, który neutralizuje każde jutsu. Jeżeli neutralizowane jutsu jest
za silne, to zmniejsza jego obrażenia. Technikom Katon łatwiej jest pokonać te Jutsu z wiadomych powodów
(Katon pokonuje Fuuton)

Kaze no Haretsu PU: 60 Chakra: 70 Siła Jutsu: 85
Opis: Użytkownik Jutsu tworzy wokół siebie potężne, wietrzne fale uderzeniowe działające na duży obszar.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez itachi dnia Pią 17:53, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto Strona Główna -> Klany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin