Forum Naruto
PBF w świecie Naruto
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto Strona Główna -> Info
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boogay
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:52, 01 Gru 2007    Temat postu: Klasy

Oto lista klas dostępnych na forum. Klasy będą dodawane, jak również nieraz edytowane, o czym będziecie się dowiadywać.

Zabójca/Szpieg
Bonusy Hp i Chakry: Zmiana obliczenia hp na 10 + wytrzymałość x2 + level*3
Statystyki: +2 zwinności + 2 zręczności, -2 siły i -2 wytrzymałości
Specjale:
Koszt umiejętności przewidywania ruchów przeciwnika zmniejszony o 5.

Umiejętności:
Ciche poruszanie 10 Pu
Opis: Pozwala na nasycenie chakrą stóp, zmniejszając dźwięk podczas chodzenia. Ćwicząc umiejętność dalej,
jest możliwość biegu, niewydając żadnych szlestów.

Uniki 15 Pu
Opis: Zwiększa szanse na unik ataków.

Rozpływanie się w powietrzu 30 PU
Opis: Pozwala na wykorzystywanie chakry do "połaczenia się" z powietrzem, stając się tak niewidzialnym. Umiejętność
samą z siebie używać się nieda, jest ona tylko potrzebna do Jutsu klasowych.

Cios w plecy 20 PU
Opis: Pozwala na wykorzystanie tzw.: "Ciosu w plecy". Należy, jak nazwa wskazuje, ustawić się przodem do pleców
przeciwnika, po czym wykonujemy akcje o nazwie "Cios
w plecy", po której nie możemy w tym samym poście wykonać innej(Przykład: Podchodzę cicho do przeciwnika. Jeżeli nie odwracał się i jestem idealnie za jego plecami,
wykonuje cios w plecy" - tutaj nie można dopisać "że po zadaniu ataku wycofuje się") Cios w plecy zadane
bronią w zwarciu zadaje czterokrotne obrażenia, a na dystans -dwukrotne. Umiejętność można użyć tylko raz na przeciwniku.

Techniki:
Kamereon No Jutsu (Technika kameleona) pu-10 czakra -20
Wymagania: Zaawanswoana kontrola chakry, Rozpływanie się w powietrzu.
Max lv: 1
Opis: Użytkownik wtapia się w otoczenie. Do wykonania Jutsu potrzebna jest powierzchnia bądź przedmiot, o który
Ninja może się oprzeć (Ściana, Drzewo, Duża skała). Powoduje to niewidzialność. Sharingan i Byakugan jednak
są w stanie wykryć takową osobe. Przy użyciu innego Jutsu bądź zwykłego ataku to Jutsu kończy się. Gdy zostanie
się trafionym podczas tego Jutsu otrzymuje się dwukrotne obrażenia.
Koszt: 15 chakry +3 za każdą ture, w której utrzymuje się Jutsu.

Aka no Dageki (Krwawy cios) pu-35 czakra-10
Wymagania: Szkolenie bitewne lv.2.
Max lv: 5
Opis: Wykonuje się atak, który trafia w losową część ciała przeciwnika (wybiera ją MG), zadając 3*poziom Jutsu+siła obrażeń, i nakładając
na przeciwnika pewien stan.Można narzucić tylko jeden stan na jdenym przeciwniku. Oto, w co można trafić:
Ręke -Powoduje krawienie (Stan podobny do zatrucia, jednak traci się za każdym razem coraz to więcej żyć)
Dłoń -Brak możliwości używania broni jak również brak możliwości wykonania pieczęci tą dłonią.
Brzuch -Zadanie za pomocą Jutsu dodatkowych 5*poziom Jutsu+siła obrażeń.
Noga -Zwolnienie przeciwika, zmniejszając jego szanse na uniki.


Konpaku Hokou (Chód Ducha) pu-15 czakra-30
Wymagania: Kamereon No Jutsu
Max lv: 5
Opis: Użytkownik staje się niewidzialny. Może w takiej postaci poruszać się z miejsca na miejsce, jednak nadal
odzdziałuje na inne ciała jak zwykle (jak zrobi krok na piachy, to zrobi się odcisk). Gdy taka osoba
zaatakuje bądź użyje inne Jutsu, to wtedy Konpaku Hokou się kończy. Sharingan i Byakugan pozwalają na ustalenie pozycji osobika używającego
Jutsu. Gdy zostanie
się trafionym podczas tego Jutsu otrzymuje się dwukrotne obrażenia.
Koszt: 20 chakry +(10-[poziom Jutsu*1]) za każdą ture, w której utrzymuje się Jutsu.

Kage Hokou (Chód Cienia) pu-30 czakra
Wymagania: Konpaku Hokou lv.3
Max Lv: 5
Opis: Użytkownik wykonuje doskonałą niewidzialność. Technika działa jak Konpaku Hokou, jednak nie ma sposobu
na odnalezieniu pozycji użytkownika samemu, jak poprzez Sharingan czy Byakugan. Również ataki na ślepo, które
normalnie fartownie by trafiły, przelatują jak gdyby nic nie stało im na drodze. Gdy użytkownik zaatakuje
bądź użyje inne Jutsu, Kage Hokou się kończy.
Koszt: 30 chakry + (15-[poziom Jutsu*1])

Kikan no Henge (Przemiana Lustrzana) pu-20
Wymagania: Mistrzowska kontrola Chakry.
Max Lv: 1
Opis: Osobik zamienia się w osobę stojącą przed nim w każdym szczególe -zapach, kolor oczu itp. Żadna technika
nie ujawni prawdziwej postaci użytkownika, tak samo jak Sharingan czy Byakugan.
Koszt: 30 Chakry + losowa ilość chakry za utrzymanie ustalana przez MG.
________________________________________________________________________________________________________________
Mistz Marionetek
Bonusy hp i chakry: Brak (MAUAH!)
Statystyki: +1 zwinności, +1 ducha, -1 wytrzymałości, -1 siły
Spejcalne:
Zmniejsza koszt Kugutsu Soushi o 5 PU
Zmniejsza koszt Hitokugutsu Soushi o 10 PU
Zmniejsza koszt Kugutsu no Jutsu o 5 PU
Ceny rzeczy w "Kukiełkowni" Tańsze o 30%
_________________________________________________________________________________________________________________
Shinobi:
a) od Taijutsu:
1. Po zdobyciu levela ma +3 hp dodatkowe co level, -1 chakry.
2. na początku: +1 siły, zwinności, wytrzymałości i zręczności, -3 Ducha
3. Umiejętności związane z taijutsu (otwieranie bram, szkolenie bitewne, władanie kunai'ami i shurikenami, przewidywanie ruchów przeciwnika) mają koszt w PU zmniejszony o 10 + (Level*3)% (Max 30%) (Wynik zaokrąglamy do piątek, czyli 13%=15%, 16%=15%, 19%=20% itd) (Level mam na myśli zwykły, nie żaden z umiejętności)
4. Jutsu Taijutsu, które wymagają chakry, mają koszt zmniejszony o 10 + (Level*3)% (Max 30%) (Wynik zaokrąglamy do piątek, czyli 13%=15%, 16%=15%, 19%=20% itd) (Level mam na myśli zwykły, nie żaden z umiejętności)
5. Koszt w Pu i Chakry Ninjutsu i Genjutsu zwiększone o 20%

b) od Ninjutsu
1. Po zdobyciu levela ma +1 dodatkowe hp i +2 dodatkowe chakry.
2. Na początku: +3 Ducha, -1 siły, zwinności i zręczności.
3. Umiejętności związane z Ninjutsu (Kontrole Chakry, Chodzenie po wodzie i powierzchniach pionowch, umiejętność stworzenia własnej techniki, kontrola żywiołu, Gromadzenie chakry w dłoni, Nasycanie chakrą żywiołu) mają koszt zmniejszony o 10 + (Level*3)% (Max 30%) (Wynik zaokrąglamy do piątek, czyli 13%=15%, 16%=15%, 19%=20% itd) (Level mam na myśli zwykły, nie żaden z umiejętności)
4. Koszt chakry Ninjutsu zmniejszony o 10 + (Level*3)% (Max 30%) (Wynik zaokrąglamy do piątek, czyli 13%=15%, 16%=15%, 19%=20% itd) (Level mam na myśli zwykły, nie żaden z umiejętności)
5. Koszt w Pu i Chakry Taijutsu i Genjutsu zwiększone o 10%.

c) od Genjutsu
1. Po zdobyciu levela ma +1 dodatkowych hp i +2 dodatkowe chakry.
2. Na początku: +3 Ducha, -1 siły, wytrzymałości i zręczności.
3. Umiejętności związane z Genjutsu (Kontrole Chakry, umiejętność stworzenia własnej techniki, wytwarzanie genjutsu) mają koszt zmniejszony o 10 + (Level*3)% (Max 30%) (Wynik zaokrąglamy do piątek, czyli 13%=15%, 16%=15%, 19%=20% itd) (Level mam na myśli zwykły, nie żaden z umiejętności)
4. Koszt chakry Genjutsu zmniejszony o 10 + (Level*3)% (Max 30%) (Wynik zaokrąglamy do piątek, czyli 13%=15%, 16%=15%, 19%=20% itd) (Level mam na myśli zwykły, nie żaden z umiejętności)
5. Koszt w Pu i Chakry Taijutsu zwiększony o 15% i Ninjutsu o 10%.
__________________________________________________________________________________________________________________
Medik Nin
Podczas zdobycia levelu: +1hp, +2chakry
Statystyki: +1 do siły, +1 do zwinności i +2 do ducha -2 do wytrzymałości i -2 do zręczności.
Specjalne:
Koszt zaawansowanej kontroli nad chakrą zmniejszony o 4 pu, oraz koszt mistrzowskiej kontroli nad chakrą
zmniejszony o 6 Pu.
Możliwość nauki otwierania bram chakry tylko do poziomu drugiego.
Koszt stworzonych Jutsu poprzez umiejętnośc tworzenia własnego jutsu w przypadku jutsu leczących mniejsze o
10 Pu, a jutsu innego pokroju zwiększone o 10PU.
Umiejętnośc przewidywania ruchów przeciwnika ma zmiejszony koszt o 6PU.
Umiejętność gromadzenia chakry w dłoni ma koszt zmniejszony o połowe (15 PU)
W przypadku klanu Hyuuga jutsu leczące inne osoby leczą dodatkowe 10+(3*poziom postaci) Hp.

Jutsu Klasowe:
Shousen Jutsu (Technika Mistycznej dłoni) pu-20
Wymagania: Zaawansowana kontrola chakry, umiejętność gromadzenia chakry w dłoni.
Max lv: 5
Opis: Leczysz sobie bądź innym osobą 10*poziom Jutsu + Duch*2 hp. Podczas wykonywania Jutsu otrzymuje sie 25%
obrażeń więcej.
Koszt: 10+5*poziom Jutsu chakry.

Dai Shousen Jutsu (Silniejsza technika Mistycznej dłoni) pu-35
Wymagania: Mistrzowska kontrola chakry, Shousen Jutsu lv 3.
Max lv: 5
Opis: Ulepszona wersja Shousen Jutsu. Leczy 15*poziom Jutsu + Duch*4 hp. Podczas wykonywania Jutsu otrzymuje sie 25%
obrażeń więcej.
Koszt: 20+5*poziom Jutsu chakry.

Kontan no Kirikae (Wymiana Duszy) pu-25
Wymagania: Mistrzowska kontrola chakry
Max lv: 1
Opis: Wymieniasz Hp na Chakre. 3hp =1 chakra. Wymienia się dowolną ilość. Podczas używania Jutsu otrzymuje się
25% obrażeń więcej. Po wykonaniu techniki nie można używać Jutsu leczących na sobie samym. Wyjątek poniżej.
Jutsu można stosować tylko i wyłacznie na sobie.
Koszt: W opisie

Tokoshie no Karini (Chwilowa Nieśmiertelność) pu-40
Wymagania: Mistrzowska kontrola chakry, Kontan no Kirikae lv 1, Poziom postaci: 10.
Max lv: 1
Opis: Tracisz całą chakre. Podczas rozpoczęcia każdej twojej tury zostajesz uzdrowiony przez ilość chakry jaką tracisz
podczas wykonania Jutsu. Jutsu działa 3 tury. Podczas jego działania nie można używać Kontan no Kirikae, jak
również Jutsu można używać raz na dzień. Tylko to Jutsu można wykonać po Kontan no Kirikae. Jutsu można
wykonać tylko i wyłącznie na sobie.
Koszt: W opisie

Chakra Chiyu (Leczenie chakrą) pu
Wymagania: Shousen Jutsu lv 2.
Max lv: 1
Opis: Używasz Chakry do leczenia innej osoby (nie można użyć na sobie). Za każdy punkt chakry leczysz 2hp.
Można użyć dowolną ilość chakry. Podczas leczenia otrzymuje się 25% obrażeń więcej.
Koszt: W opisie

Sosei No Jutsu. (technika wskrzeszenia)pu-50
Wymagania: Mistrzowska kontrola chakry.
Max lv: 1
Opis: Tracisz całą chakre. Wskrzeszasz zabitą osobę, która ma tyle żyć, ile chakry straciłeś na wykonanie jutsu,
jak również tyle chakry, ile jej zostało tuż przed śmiercią. Użycie Jutsu trwa dwie tury (Jeden post jest o
użyciu techniki, a drugi o jej kontynuacji, od trzeciego można zacząc działać inaczej) Podczas wykonywania
techniki otrzymujesz podwójną ilość obrażeń. Po użyciu techniki trzeba odczekać kolejne dwie tury, by móc
użyć Kontan no Kirikae. Do tego, jeżeli osoba wskrzeszana miała na sobie jakiś stan (krawienie, otrucie etc) to
stan nadal zostaje.
Koszt: W opisie.

Gaijo no Joutai (Zdjęcie stanu) pu-10
Wymagania: Podstawowa kontrola chakry.
Max lv: 1
Opis: leczysz jeden stan fizyczny.
Koszt: 7 chakry.

Gouwan (Silne ramie) pu-10
Wymagania: Zaawansowana kontrola chakry.
Max lv: 1
Opis: Zadajesz dwukrotne obrażenia jednym ciosem.
Koszt: 10 chakry.

PS.: Klasy dla osób, które się wcześniej zapisały, i nie musiały klasy zawierać w zapisać, to ta sprawa zostanie rozstrzygnięta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto Strona Główna -> Info Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin